2014. február 25., kedd

H.GY.M. 20. /Heti Gyors Manikűr/ ~ Bordó & Waterfall


Ezzel a bejegyzéssorozattal jelentkezem ismét.
Aránylag kevés kihívást vállaltam be mostanában,így több időm jut a saját kreációkra,
önállóan kitalált és nem témákat követő manikra.
Bordó alapot festettem a manikűrhöz és a 
the Nailasaurus bloggerének kedvenc díszítő elemét a Waterfallt
használtam most én is mintának a körmeimre.
A gyűrűs és a mutató ujjamra került ez a dísz fekete és ezüst színekben.








 



Felhasznált lakkok:

-Manhattan - 46K
-Essence nail art - 09.mysterious black
-Essence nail art - 11.grape-metalic rocks

Két napja hordom ezt a manikűrt és nagyon kedvelem.
Egyszerű,de mégis van benne egy kis díszítés is.
Szerintem megfelelő hétköznapi manikűr.:)

Nektek is tetszik?
Használtátok már ezt a díszítő motívumot a körmeiteken?




5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ez a manhattan lakk. a diszítést is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Maga az alap is gyönyörű, de ezzel a díszítéssel még csodásabb :)

    VálaszTörlés
  3. Hosszú idő után most először újra kedvet kaptam körmözni. Annyira szép és inspiráló. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ez nagyon jól esik,hogy kedvet kaptál a manikűrömtől!:)
      Örülök,hogy tetszik és inspiráló volt számodra.:D

      Törlés