2014. február 3., hétfő

ManiCute-Rejtvények


Ma újabb fordulóhoz érkezett a ManiCute.
A rejtvények témáját választottuk a manikűrünk elkészítéséhez.



Nem kis gondolkodásomba került,hogy is valósítsam meg ezt a témát.
Az volt az elképzelésem,hogy fekete-fehér legyen, kockák és betűk is jelenjenek meg
a manikűrön,de kivitelezéshez kicsit bonyolultan fogtam neki.
Fehér alapra próbáltam fekete kockákat festeni,
ami nem valami esztétikusra sikerült.
Végül maradt a nyomda és ez lett az eredménye.








Kicsit kopottas hatása lett a maninak,pedig konad lakkot használtam a nyomdához,
de valahogy nem tapadt rendesen a festék.
Nekem viszont így is tetszik,kicsit olyan mint az agyonlapozott rejtvény újság..:D


Felhasznált lakkok:

-Miss sporty ~ 080.
Flormar ~ 310.

Nézzétek meg a csajok milyen manikat alkotta!:)

A többiek munkái:







15 megjegyzés:

  1. Tök jó lett, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy köszi!
      De ezt most tényleg nagyon összecsaptam tegnap este és nem volt időm már másikra.:(

      Törlés
    2. Milyen lemezen voltak a minták? Mert szerintem néha az is számít, hiába van jó nyomdázólakkod, ha a lemez minősége nem jó. Vagy esetleg még nagyon lehúztad a felesleget a mintáról... Én is jártam így, hiába volt minden jó minőségű cucc, ha nagyon lehúztam a lakkot mintáról.

      Törlés
    3. Moyou lemez volt.Lehet igazad van nagyon lehúztam a lakkot róla..:(

      Törlés
  2. tökre jó,hogy nálad is betűk vannak :) nekem tetszik az egész mani:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Igen én is betűkben gondolkoztam,de ez most nem lett valami szuper,mert összecsaptam csak.:(

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi aranyos vagy,de ez tényleg nem lett valami jó..:(

      Törlés
  4. nekem is tetszik, szerintem szép lett :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Aranyos vagy!:)

    VálaszTörlés
  6. Cuki lett, olyan, mint egy tapéta hírtelen! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik :) szuper lett

    VálaszTörlés
  8. Nekem még jobban is tetszik így, hogy kicsit kopott. :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi csajok,nagyon kedves tőletek!:)
    De tudom,hogy ez nem lett tökéletes,de ilyen is van.:D

    VálaszTörlés