2014. február 12., szerda

Flormar ~ Matifying Top-Coat TESZT




Ma egy mattító fedőlakkot mutatok meg nektek,
ami nem más mint a Flormar terméke.
Nekem nagyon tetszik a csomagolása,
hogy maga a lakk üvege is matt.




A következő lakkokat használtam:

-S.he - 329. piros lakk.
-Color club - 860. catwalk queen sötét lilás csillámos lakk
-Flormar Sorbet - 504. türkizkék csillámos lakk
-aden- 35. kék lak
-Flormar glitter - GL10. fekete glitteres lakk.

Mikor felkentem a lakokat akkor jöttem rá,hogy csak csillámos lakkokat használtam,
na majd legközelebb egy sima krémfinisű lakkon is kipróbálom. :)

Tehát minden ujjamra másik lakk került és fedőlakk is.
Valamelyik blogon olvastam,hogy célszerű a matt fedőlakk előtt felkenni
fényes fedő lakkot is,mert a matt lakk elmoshatja a színes lakkot.








Ez lett a végeredmény a matt fedő felkenése után.






Szerintem mindegyik lakkon igen jól működött a flormar matifying fedője.

Nektek mi a véleményetek?




9 megjegyzés:

  1. nem rossz.nekem még mindig megtörhetetlenűl az opi a nagy favorit. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen azt tuti nem körözi le,de árérték arányban szerintem elég jól teljesít a flormar is.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néznek ki mattítva

    VálaszTörlés
  4. Jól nbéz ki mindegyik szin mattan is :) Lehet én is beszerzem ezt a fedőlakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon jó matt lesz tőle a lakk,bár ez a képeken nem jön át igazán,mert elég nehéz a matt lakkokat fotózni, nem természetes fényben.

      Törlés
  5. Nekem a Miss Sportys van meg, és imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is meg van a Miss Sporty is,de ez is nagyon jó.:)

      Törlés
  6. Nekem is megvan ez a lakk, nalam nem mosodik el az alap, viszont borzaszto lassan szarad. :( ennek ellenere nagy kedvenc nalam.

    VálaszTörlés