2014. február 4., kedd

February NAC ~ Virágok


Valahol éreztem,hogy egy kicsit szoros lesz az a kihívás.
Nem is sikerült tartanom a határidő,
így egy nap csúszással,de elkészült erre a témára is a manikűr.




Eljött az ideje,hogy végre kipróbáljam a Szilvitől kapott aden lakkot.
Még egyszer nagyon köszönöm neki!
Már az üvegben is nagyon tetszett a színe,
de felkenve húúúúúú, IMÁDOM!
Tehát,hogy témánál maradjak alapnak ezt a csodás lakkot festettem a körmeimre.
Aminek az állaga picit sűrűbb mint a többi átlagos lakké,
de ez nem zavart festés közben.
Két rétegben tökéletesen fed és nagyon jól eloszlott 
sűrűsége ellenére a körmeimen.
Majd a Born Pretty oldalról beszerzett virágos matricákkal díszítettem.













Felhasznált lakk:

-aden ~66. Sweet Magnolia

Nektek,hogy tetszik ez a lakk?
Szeretitek az ilyen matricás virágos manikűröket?

A többiek munkái:






25 megjegyzés:

  1. Nekem is inkább az alapszín tetszik, a minta nekem olyan kínai-póló minta. :D Bár lehet nyáron jobban tetszene. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges,mert a matrica is kínai :D Bár én nem láttam még ilyen pólót. :)

      Törlés
  2. szerintem erre a színre csak és kizárólag virág minta illik. annyira szép ez a lakk.
    a matrica nekem is nagyon tesztik,de ezt már beszéltük is :)

    VálaszTörlés
  3. Hű de ütős színe van ennek a lakknak, wow! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Szépséges :) a lakk is és a matrica is....

    VálaszTörlés
  5. Úúúú de jól áll neked ez a szín! Fantasztikus ezzel a matricával a manid :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked köszönhetően van egy ilyen csodás lakkom. :D

      Törlés
  6. Gyönyörűséges így együtt! Külön-külön is nagyon szép, a lakk is, a matrica is. Az utóbbival szemeztem én is a BornPrettyStore-on, de végül nem azt rendeltem. :) A csúszás meg abszolút belefér, én csak ma posztoltam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)
      Én is pont néztem,hogy lesz még egy-két ilyen szoros dátum..

      Törlés
  7. Hű, ez aztán az élénk pink! De neked nagyon jól áll, és csodás a minta is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen,ez az ütős pink szín,de nekem nagyon bejön..)

      Törlés
  8. nagyon szép lett a manikűr :) a szín is és a matrica is nagyon bejön, és teljesen harmonizálnak egymással! :D szép virágoskert hangulata van :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Kellett már egy kis vidám szín,már kezdem unni a sötét színeket:D

      Törlés
    2. mostanában gyakran én is így vagyok :D

      Törlés